2014-01-21 18:56:53
Jest duża szansa na to, że w tym roku Amerykanie rozsmakują się w greckiej Spanakopicie. Oczywiście danie przez nich spożywane nie będzie przygotowywane zgodnie z oryginalnym przepisem, lecz będzie sprzedawane w formie dostosowanej do potrzeb oraz upodobań tamtejszego rynku. Amerykanie to chyba jedna z najliczniejszych grup konsumentów, którzy chętnie sięgają po wysoko przetworzoną żywność oraz różnego rodzaju gotowe mrożone dania. Właśnie tego typu produkty w tym roku będzie chciała zaoferować nowa marka Demetra, pod którą sprzedawane będą gotowe mrożone greckie dania. Silna konkurencja panująca w tym segmencie rynku spożywczego na pewno nie ułatwi Demetrze startu, jednak na korzyść tej marki przemawia to, że w ostatnim czasie zapanowała swoista moda na greckie produkty, które w Ameryce stały się synonimem jedzenia o wysokiej jakości.
Warto również zauważyć, że Demetra ma na swoim koncie pierwszy sukces. Pod koniec ubiegłego roku marka ta zdobyła nagrodę w konkursie "Re-Inspire Greece" organizowanym przez "Industry Disruptors and Gaea", zrzeszającym lokalnych producentów żywności. Konkurs ten ma inspirować młodych Greków do zakładania własnych przedsiębiorstw w sektorze agrobiznesu. Dla powstających startupów wygrana w tym konkursie jest równoznaczna z realnym wsparciem w postaci kapitału 50 tysięcy €. Zobaczymy jak Demetra zadebiutuje na amerykańskim rynku ... nie wiemy jak Wy, ale my jednak wolimy naszą domową Spanakopitę.
Komentarze
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz