2022-06-28 19:38:35
Współpraca Rejonu Krety z dwoma znanymi kanałami telewizyjnymi National Geographic i History Channel zaowocowała tematycznym spotem reklamowym Crete, Sense the authentic culture. Międzynarodowy zasięg tych stacji zapewni dotarcie filmiku reklamującego Kretę do milionów widzów w 126 krajach. Produkcja będzie emitowana przez najbliższe dwa miesiące, czyli akurat w trakcie gorącego sezonu turystycznego.
Wyjątkowość i autentyczność historii oraz kultury Krety trwa od czasów starożytnych aż do dnia dzisiejszego, a kreteńskiej gościnności doznaje zaś chyba każdy kto odwiedzi tę wyspę. Dzięki temu większość osób wracając z wakacji na Krecie zabiera jakąś jej cząstkę ze sobą, a spora część zaczyna wracać tu regularnie po kolejne „porcje” unikalnych wspomnień.
W tych trudnych czasach nie jest łatwo wyróżnić swój produkt turystyczny. Podkreślanie autentyczności, historii i kultury oraz dzielenie się tym ze swoimi gośćmi to z pewnością sposób na dotarcie do tych osób, którym nie jest wszystko jedno, gdzie i jak spędzą swoje kolejne wakacje.
Nową reklamę regionu Krety wyreżyserował Thodoris Papadoulakis z Indigoview, którego inne znane produkcje wiele razy mieliście okazję oglądać na naszej stronie. Muzyka ilustrująca spot to dzieło kreteńskiego artysty Giórgisa Manolákisa.
Komentarze
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz
lub kliknij w poniższy link aby skorzystać z możliwosci komentowania przez facebooka:
https://www.facebook.com/crete.poland/posts/10158606745757551