Rekord i kara - wczesne podsumowanie sezonu Triady

data_2009-10-10 21:18:34 2009-10-10 21:18:34

Jeszcze nie tak dawno Triada puszyła swoje piórka ogłaszając wszem i wobec jedne największych wzrostów zysków w branży turystycznej w naszym kraju. Przy przychodach 556 mln złotych spółka ta zanotowała zysk na poziomie 8 mln co stanowi wzrost o ok. 125% względem roku poprzedniego.  W tym samym czasie Orbis Travel miał 5,7 mln zł straty, a Rainbow Tours 8,6 mln zł. Jednak już 9 października uśmiech prezesa biura pana Piotra Zawistowskiego został mocno skwaszony przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, który wytknął Triadzie stosowanie niedozwolonych praktyk wobec części klientów i zastosował rekordową karę … 4,2 mln zł.

Kara dotyczyła odmową zwrotu wpłaconych pieniędzy klientom, którzy nie zgadzali się ze wyliczanymi im przez Triadę dopłatami do wcześniej opłaconych wycieczek. Wg UOKiK zgodnie z ustawą cena imprezy po podpisaniu przez klienta umowy nie może ulec zmianie są jednak sytuacje, które pozwalają na obciążenie klienta dodatkowymi kosztami, ale mogą być one związane jedynie ze wzrostem kursów walut, kosztów transportu, opłat urzędowych lub lotniskowych i tym podobnych. Jednak nawet w takich sytuacjach wg UOKiK klient w dalszym ciągu posiada prawo do rezygnacji z wyjazdu, a biuro musi mu zwrócić dotychczas zapłacone pieniądze.


Decyzja nie jest ostateczna. Triada złożyła odwołanie do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Czekamy na dalszy rozwój sytuacji.

Więcej: http://www.uokik.gov.pl

Piotrek,  data_2009-10-10 21:18:34 2009-10-10 21:18:34
Średnia: 0
Liczba ocen: 0
  • 0.5
  • 1.0
  • 1.5
  • 2.0
  • 2.5
  • 3.0
  • 3.5
  • 4.0
  • 4.5
  • 5.0
 
 
Oceniłeś na:
 
zobacz pozostałe aktualności z tego miesiąca »
Wszystkie treści i zdjęcia występujące w serwisie są naszą własnością.
Wykorzystanie ich w dowolnej formie wymaga pisemnej zgody autorów.

Komentarze

Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz

Nazwa użytkownika:

Adres e-mail:

Tytuł:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:
Kod obrazka

Wpisanie prawidowego kodu oznacza zgodę na przetwarzanie danych w celu wyświetlania komentarza.
Kontakt Administratorem Danych Osobowych zgromadzonych na stronie możliwy jest pod adresem mailowym [email protected]

Zapisz komentarz
Zapisz komentarz

Polecamy:

Oliwa i kosmetyki organiczne Olivaloe

Najnowsze komentarze:

gość dodekanezowiec  ...na Majorce czy Cyprze..  Elafonissi Balos Falassarna - tam trzeba dojechać..
Tanie Wakacje w Ciepłych Krajach - all inclusive, last minute i inne  3 razy byłem i zawsze super
 Też mnie denerwują smieci, ale najbardziej podejście do zwierząt.
 9razy byłam na Krecie, jest super, jeździmy na nawigacji po polsku i jeszcze nas nie zawiodła. Pozatym jeżdżą autobusy, co prawda nie zawsze punktualnie, ale przecież na urlopie nigdzie mi się nie spieszy
 mnie denerwuje brak problemów
 Aegean Airlines together with SAS ruined our family. We have all 4 gotten ptsd and anciety
 Wij hebben helemaal geen probleem met Kreta en helemaal niet met de wegbewijzering daar. Trouwens tegenwoordig heb je ook navigatie zo niet dan rij je gewoon op gevoel je komt altijd wel op een mooi plekje uit en je komt vanzelf wel op een weg met wegbewijzering tegen. Maar wat kan het je schelen je hebt vakantie
CRETE Copyright © 2009-25 Linki | Kontakt | Polityka prywatności | Kontakt | Newsletter
ukryj
Zapisz się do
Newslettera