Lotniska na Krecie

CHQ - Port lotniczy im. Ioannis Daskalogiannis w Chanii

Port lotniczy im. Ioannis Daskalogiannis w Chanii (kod IATA: Port lotniczy im. Ioannis Daskalogiannis w Chanii (kod IATA: CHQ) to drugie co do wielkości lotnisko na Krecie. Jego rola jest szczególnie istotna w czasie szczytu wakacyjnego sezonu, kiedy większość lądujących samolotów to pasażerskie odrzutowce, realizuje loty charterowe. Właśnie w ten sposób transportowania jest znaczna część turystów wypoczywających w zachodniej Krecie. Jeśli planujecie wakacje w tej części wyspy to najprawdopodobniej Wasz samolot będzie lądować właśnie na tym lotnisku.

Port Lotniczy im. Nikosa Kazantzakisa w Heraklionie

Międzynarodowe lotnisko im. Nikosa Kazantzakisa w Heraklionie w chwili obecnej jest największym lotniskiem na Krecie. Plasuje się na drugim miejscu pod względem ruchliwości wśród wszystkich greckich lotnisk. Z wynikiem około 5,5 mln pasażerów i 46 tys. przylotów i odlotów ustępuje ono jedynie ateńskiemu portowi lotniczemu. Obsługuje prawie cały ruch turystów przybywających na wschodnią i środkową część Krety.

Booking.com

Polecamy:

Oliwa i kosmetyki organiczne Olivaloe

Parklot

Najnowsze komentarze:

Polecam
Byłam
Bylam tam i bardzo mi się podobało....górskie klimaty , jaskinia Zeusa i skansen
See the caves while you’re there
gość PiotrWie: Zgodnie z sugestia - krótkie wrażenia po powrocie. Kimolos jest wyspą rzeczywiście małą, o powierzchni 37 km2, 9 dla porównania Gawdos -29 km2 ), ale jest na niej sporo szlaków pieszych. (...)
Większość hoteli jest full
gość PiotrWie: Tez od co najmiej 5 lat nie spotkałem się z koniecznością dopłaty za klimę. Może w związku ze znacznymi podwyżkami cen energii gdzieniegdzie to wróci, ale w maju na Kimolos i Milos nie było dopłaty.
gość dodekanezowiec: Bywało tak, wprawdzie kilkanaście lat temu ale jednak. Pod koniec sierpnia na Krecie mieliśmy jednak hotelik przy plaży i akurat aktywny był meltemi. Klima niepotrzebna.
Jedziemy do Analipsis już za chwilę
Troszkę mi to przypomina żalenie się polskich górali.
gość PiotrWie: Drogę do Tris Eklissies wyasfaltowali w zimie 2016/2017, przedtem to była szutrowa dziurawa droga - przynajmniej jak byliśmy pierwszy raz w tej okolicy w 2015 r. Teraz nawet są oferty na Booking.com a w 2017 jak spaliśmy tam trzy noce to przyjął nas gospodarz w apartamentach w trakcie budowy - jeden był wykończony a reszta w różnych stadiach budowy. (...)
Interesuje mnie oferty na wrzesień czy macie jakieś
gość PiotrWie: Zgubić się w wąwozie Kourtaliko to sztuka. Trzeba przekroczyć wybetonowane obrzeże ścieżki i pójść poza wyznaczona trasą  Ale ludzie mają różne dziwne pomysły - wczoraj widzieliśmy dwie osoby uparcie próbujące zejść ze stromego klifu ścieżką zamkniętą płotem i wyraźnie oznakowaną zakaz wstępu, niebezpieczeństwo wypadku.
Love seeing them in flight, supreem fliers!
Bliskie spotkania :)
Byłam w ostatni wtorek i zastanawiałam się, co to za piękne, drapieżne ptaki latają nad Lassithi! Możliwe, że właśnie wtedy zostały wypuszczone?
gość PiotrWie: Dziś byliśmy na plaży Sarakiniko. Tragedii nie było - tylko dwa autobusy i 23 samochody osobowe. Ponieważ teren jest dość rozległy to się rozeszli i nie przeszkadzało. Ale nie wyobrażam sobie co tu się dzieje w lipcu i sierpniu.
Och nie miałam wielką nadzieję że do tego nie dojdzie.
Super jak ja byłam to był szlak zamkniety
Super miejsce. Kto wybiera się na Kretę, to powinien mieć w planach ten wąwóz. Polecam
jeszcze tylko 2.5 miesiąca :)
Podobne plany w Komiža na Wyspie Vis w Chorwacji. Żal.
Koszmar. Plakias to takie piękne miejsce, a klif niesamowity.
W 2020 było cudownie, pusto, czysto i cicho. Zalety pandemi....
Parklot

Ciekawe miejsca na Krecie

CRETE Copyright © 2009-22 Linki | Kontakt | Polityka prywatności | Kontakt | Newsletter