Wczoraj pisałem o oficjalnym oświadczeniu greckiego Ambasadora w Polsce, a dziś mam kolejny przykład tego, że Grecy sięgają po coraz bardziej wymyślne sposoby przyciągnięcia do siebie turystów. Od jakiegoś czasu na Facebooku działa strona pod znamiennym tytułem "HELP SAVE GREECE - HOLIDAY THERE!". Ta inicjatywa, sponsorowana przez Aquaworld Aquarium i The Khronicles, do dnia dzisiejszego zgromadziła przeszło 21 tys. fanów. Każdego dnia na tablicy pojawia się wiele wpisów, a osoby które już były w Grecji wstawiają zdjęcia i filmy z ciekawych miejsc, jakie zobaczyli w tym kraju.
Jeśli ktoś chciałby dopisać się do fanów tej strony to jest ona dostępna pod następującym adresem:
http://www.facebook.com/pages/HELP-SAVE-GREECE-HOLIDAY-THERE/324006742567
Pozostaje mieć nadzieję, że Grecy w większym stopniu będą korzystać z przykładów takich pozytywnych działań. Równie ważne jest aby zaprzestano organizować strajki, które uderzają w turystów odwiedzających Grecję. Bardzo negatywnym przykładem takiego zachowania była blokada portu w Pireusie przez związki zawodowe PAME. W wyniku działań tej organizacji zablokowany został statek z przeszło tysiącem turystów na pokładzie. Niestety, ale przedsiębiorstwo obsługujące ten rejs zmuszone było do zapewnienia i opłacenia noclegu dla swoich pasażerów. Takie nieprzewidziane i w zasadzie nieuzasadnione koszty spowodowały, że armator rozważa całkowite wycofanie się z Grecji. Najlepszym podsumowaniem tej sytuacji był tytuł komentarza z Ekathimerini, który brzmiał następująco: Strzelanie sobie w stopę.
Komentarze
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz