2015-01-27 20:00:49
Na przestrzeni ostatnich lat widać wyraźną zmianę formuły promocji wypoczynku w Grecji. Dobrym przykładem tworzenia nowoczesnej reklamy wizerunkowej, w której sięgnięto po nowoczesne formy przekazu, jest kampania "Crete the island inside you" promująca Kretę.
Jednym z ważnych i rozpoznawalnych elementów jest seria niesamowicie przemyślanych i zaskakujących klipów, które umieszczane są głównie na YouTube. Dzięki zabawnej formule zdobyły już dużą popularność i rozprzestrzeniają się po internecie w sposób wirusowy. Grecka Organizacja Turystyczna (Hellenic Tourist Organization - HTO) nie zapomina jednak o aktywnym uczestnictwie w tradycyjnych imprezach targowych i wystawienniczych.
W ostatni weekend właśnie tego typu targi odbyły się w Oslo, gdzie zorganizowana została impreza "Travel Exhibition" oraz w Helsinkach, gdzie odbyła się wystawa turystyczna w centrum wystawienniczym Matka Expo. Na obu imprezach oczywiście nie mogło zabraknąć Hellenic Tourist Organization, która była aktywnie wspierana przez cztery greckie gminy: Rodos, Sifnos, Chios i Kretę. Poza typowymi informacjami związanymi z zakwaterowaniem oraz wypoczynkiem w Grecji, zwiedzający mieli okazję do zapoznania się z lokalną kuchnią. Na koniec warto wspomnieć, że jeden ze współorganizatorów targów w Helsinkach nagrodził Kretę wyróżnieniem najbezpieczniejszego miejsca wypoczynku dla rodzin.
Na targach w Skandynawii zaprezentowany został również nowy certyfikat "We do local", który będzie przyznawany przedsiębiorstwom działającym na terenie Krety. Tym nowym oznaczeniem wspierane będą wszystkie firmy, które spełnią określone kryteria. W zamyśle twórców certyfikat "We do local" ma być symbolem potwierdzającym, że przedsiębiorstwa te korzystają z lokalnych produktów, oferują usługi promujące kreteńską kulturę, są zgodne ze zrównoważonym rozwojem oraz poszanowaniem środowiska naturalnego. Jeśli chcielibyście dowiedzieć się więcej na temat "We do local" to zapraszamy na następującą stronę: http://www.wedolocal.gr/
Sukcesem Regionu Krety zakończyły się również ubiegłotygodniowe targi turystyczne "Ferien Messe" zorganizowane w Wiedniu. Duże zainteresowanie ze strony osób uczestniczących w targach potwierdziło ugruntowaną wysoką pozycję Grecji wśród najpopularniejszych miejsc wakacyjnego wypoczynku Austriaków. Tegoroczny sezon zapowiada się jeszcze lepiej, gdyż już w tej chwili liczba rezerwacji pochodzących z tego kraju jest o około 37% większa niż w analogicznym okresie 2014 roku.
Wszystko wskazuje na to, że nadchodzący sezon powinien być dla Greków równie pozytywny jak ostatni. Miejmy tylko nadzieję, że w związku z tak dużym zainteresowaniem koszt wakacji w Grecji nie poszybuje wysoko.
Komentarze
komentarz z
Jak tęsknię za tymi klimatami.
komentarz z
Doskonale Cię rozumiemy. Zwłaszcza przy tej pogodzie ....
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz
lub kliknij w poniższy link aby skorzystać z możliwosci komentowania przez facebooka:
https://www.facebook.com/crete.poland/posts/10152702728112551