2014-03-10 19:12:02
Zakończone właśnie Międzynarodowe Targi Turystyczne w Berlinie (ITB) pokazały, że zdecydowana zmiana sposobu prowadzenia kampanii reklamowych promujących wypoczynek w Grecji oraz walka ze stereotypowym postrzeganiem tego kraju jako państwa pogrążonego w kryzysie, zaczyna przynosić wymierne korzyści. Mimo tego, że Meksyk był honorowym gościem tej imprezy, to jednak właśnie Grecja oraz jej wyspy, mogą świętować największy sukces. Po ostatnich kilku latach słabnącego zainteresowania ze strony niemieckich turystów, Grecja znów staje się jednym z popularniejszych miejsc wypoczynku.
Biuro podróży TUI przyznaje, że w tym roku odnotowało blisko 30% wzrost wczesnej sprzedaży wakacji w Grecji w stosunku do lat ubiegłych. Podobnymi wzrostami mogą pochwalić się również inne niemieckie biura podróży. Dieter Tsimpel dyrektor generalny grupy Alltours planuje, że ilość turystów, których jego przedsiębiorstwo wyśle na wakacje w Grecji zwiększy się o około 50 tysięcy i osiągnie poziom 200 tysięcy osób.
Ten sukces to nie tylko efekt przemyślanej kampanii marketingowej, ale również wynik coraz szybszego dostosowywania się oferty greckich hoteli do wymagań stawianych przez niemieckich turystów. Niestety jak zauważają touroperatorzy za tymi zmianami nie zawsze nadąża rozbudowa pozostałej infrastruktury. Jednym z problemów wykazywanych przez przedstawicieli niemieckich biur podróży jest brak nowoczesnych lotnisk umiejscowionych w bliskim sąsiedztwie turystycznych rejonów Grecji.
Komentarze
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz