Gmina Heraklion już na początku roku rozpoczyna kampanię, która ma zachęcić potencjalnych gości do przyjechania w ten rejon i przybliżyć im piękne zakątki stolicy Krety. Departament Turystyki we współpracy, ze znaną nam już z wcześniejszych znakomitych produkcji, firmą Indigoview przygotował najnowszy klip promujący gminę Heraklion. Z pewnością wiele osób rozpozna na nim najpopularniejsze zakątki tego miasta oraz jego okolic, czyli zabytki, muzea, stanowiska archeologiczne i inne wyjątkowe miejsca.
Filmik skonstruowano w ciekawy sposób: pokazano w nim dwóch różnych turystów odwiedzających Heraklion. Każdy z nich ma inne preferencje i pomysły na spędzenie swoich wakacji. Ich historie przeplatają się przez cały filmik. Jeden interesuje się historią, kulturą i kreteńską tradycją, drugi chce spędzić wakacje bardziej rozrywkowo korzystając z dobrodziejstw morza, kreteńskiej kuchni, poznając ludzi i dobrze się bawiąc. Na koniec obaj spotykają się pod kościołem św. Tytusa, czyli jednym z najbardziej znanych zabytków miasta.
Jaki cel przyświecał takiej konstrukcji filmu? Chodzi tu przede wszystkim o podkreślenie, że Heraklion to miasto dla turystów o różnych zainteresowaniach i potrzebach, poszukujących wyjątkowych wrażeń. Każdy znajdzie tu coś dla siebie i stworzy w ten sposób swoją wyjątkową “mapę” Heraklionu. Po obejrzeniu filmu można się zastanawiać, który typ turysty jest Wam bliższy ;-)
Komentarze
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz
lub kliknij w poniższy link aby skorzystać z możliwosci komentowania przez facebooka:
https://www.facebook.com/crete.poland/posts/10156752007777551