2018-11-15 20:09:04
Od wielu lat Grecja stara się zmienić swój wizerunek wśród turystów. Chce być postrzegana nie tylko jako typowo wakacyjne miejsce wypoczynku, ale również jako kraj warty zwiedzenia o każdej porze roku. Jednym z elementów wpływających na zmianę wizerunku są różnego rodzaju kampanie marketingowe. Tym bardziej warto odnotować, że film promocyjny "Greece – A 365-day Destination" przygotowany na zlecenie tamtejszej Narodowej Organizacji Turystyki zdobył kolejne, ósme wyróżnienie.
Tym razem film ten zdobył nagrodę People's Choice Award w tegorocznym rankingu filmowych festiwali turystycznych CIFFT (Comité International des Festivals du Film Touristique). Zdaniem internautów oddających głosy na stronie https://www.cifft.com klip "Greece – A 365-day Destination" był najlepszym filmem turystycznym w 2018 roku. Łącznie grecka produkcja otrzymała przeszło 7,1 tys. głosów spośród wszystkich 28 tys. osób które wzięły udział w internetowej ankiecie.
Gala wręczenia nagród 30. edycji CIFFT odbyła się 13 listopada w Wiedniu. Na koniec warto jeszcze wspomnieć, że Nagroda People’s Choice Award była wręczana po raz pierwszy w historii tego festiwalu.
Komentarze
komentarz z
Inga Mierzejewska
komentarz z
Szkoda, ze jest tak brudno i te zaropiale biedne koty. Widac, ze im to niezbyt przeszkadza, skoro 3 m od hotelu w drodze nad morze puszki, worki foliowe..
komentarz z
No niestety.
komentarz z
CRETE - Kreta duzo traci, przez ten brud.
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz
lub kliknij w poniższy link aby skorzystać z możliwosci komentowania przez facebooka:
https://www.facebook.com/crete.poland/posts/10155829073472551