Dla wielu krajów turystyka to obecnie jeden z najważniejszych sektorów gospodarki. Część spośród tych państw rywalizuje ze sobą o dokładnie tych samych turystów, starając się przyciągnąć ich do siebie. Kraje te konkurując ze sobą tworzą coraz bardziej wyrafinowane kampanie marketingowe, których jednym z ważniejszych elementów są klipy wideo. Dziś aby przyciągnąć uwagę odbiorców nie wystarczy stworzyć krótkiego filmu składającego się z serii "pięknych" ujęć. Popularne jest opowiedzenie pewnej historii. Bardzo dobrze widać to na przykładzie serii filmów tworzonych na potrzeby kampanii reklamującej Grecję oraz jej regiony. Produkcje te przyjmowane są bardzo pozytywnie nie tylko przez odbiorców, ale święcą również triumfy na różnego rodzaju festiwalach.
Warto zauważyć, że w tegorocznym rankingu filmowych festiwali turystycznych CIFFT (Comité International des Festivals du Film Touristique) znalazły się aż 4 klipy wyprodukowane w Grecji. Nas szczególnie cieszy to, że w przypadku trzech za produkcję odpowiadała renomowana kreteńska agencja reklamowa Indigo View. Firma ta znana jest z niezwykle udanej kampanii reklamowej "Crete: The Island Inside You". W tegorocznym rankingu CIFFT (zdobywając obecnie 4 punkty) znalazł się niezwykle humorystyczny klip "Sitia: So hard to say goodbye!" również stworzony przez tę agencję. Jeśli jeszcze nie widzieliście go to zachęcamy Was do obejrzenia.
Na liście rankingowej znalazły się również dwa klipy reklamowe greckich hoteli: Samaria w Chanii oraz sieci BlueGR Hotels&Resorts, które zostały stworzone przez agencję Indigo View. Reklamy te znajdziecie poniżej:
My ze swojej strony będziemy trzymać kciuki za dalsze sukcesy greckich filmów reklamowych i mamy nadzieję, że choćby jeden z nich zdobędzie którąś z głównych nagród.
Komentarze
komentarz z
kalimera -jamas
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz
lub kliknij w poniższy link aby skorzystać z możliwosci komentowania przez facebooka:
https://www.facebook.com/crete.poland/posts/10154671469142551