2015-08-07 19:30:32
Pod koniec ubiegłego miesiąca uruchomiona została nowa ciekawa kampania reklamowa “Happening Now: #GreekSummer”, która ma wspierać grecką turystykę. To kolejna inicjatywa, w której Grecka Organizacja Turystyczna (GNOTO) we w współpracy z Federacją Greckiej Turystyki (SETE) sięga po najnowocześniejsze formy komunikacji. W dużej mierze kampania ta ma opierać się na aktywności użytkowników, którzy publikują swoje zdjęcia w mediach społecznościowych takich jak facebook, czy też tweeter. Głównym celem tej kampanii jest pokazanie Grecji jako kraju przyjaznego dla turystów.
Mechanizm działania tej kampanii reklamowej jest bardzo prosty i pomysłowy. Wystarczy dodać na swoim profilu publiczny wpis opatrzony hashtagiem #GreekSummer. Zdjęcie załączone do wpisu może zostać wykorzystane na stronie: www.mygreeksummer.com, gdzie pojawi się w sekcji: SUMMER IN A HASHTAG! Wedle organizatorów strona ta ma być również miejscem, w którym turyści mogą dzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z wypoczynkiem w Grecji. Zachęcamy Was do używania tego hashtagu, my również z chęcią przyłączymy się do tej kampanii.
Organizatorzy liczą, że akcja ta pozwoli na zwiększenie liczby rezerwacji wykonywanych w trybie last minute. Kampania ma być również dobrym sposobem na polepszenie obecnego wizerunku Grecji.
Komentarze
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz
lub kliknij w poniższy link aby skorzystać z możliwosci komentowania przez facebooka:
https://www.facebook.com/crete.poland/posts/10153083073697551