Kreta przewodnik

Najlepsza polska strona internetowa poświęcona greckiej wyspie Kreta oraz w niewielkim stopniu Grecji kontynentalnej. Znajdziesz tu przydatne informacje związane ze zwiedzaniem Krety wykraczające poza ofertę fakultatywnych wycieczek. Na stronie znajdziecie również opisy najciekawszych miejsc, które sami odwiedziliśmy zwiedzając tę największą grecką wyspę. Treści uzupełniają bieżące aktualności, fotografie oraz przepisy kuchni greckiej.
Booking.com

Spacer po pałacu Knossos

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu jaki nakręciliśmy podczas naszej ostatniej wizyty w Knossos. Wykorzystaliśmy fakt iż w sezonie letnim zostały wydłużone godziny otwarcia co pozwoliło  na uniknięcie zwiedzania tych wykopalisk w tłumie innych turystów.  Późne popołudnie to naszym zdaniem najlepsza pora na zwiedzanie pałacu w Knossos.

Data publikacji:
  • 5.0

Oceniłeś na:

Kreta informacje 5 na 5 (0) liczba ocen 1
Wszystkie treści i zdjęcia występujące w serwisie są naszą własnością.
Wykorzystanie ich w dowolnej formie wymaga pisemnej zgody autorów.

Komentarze

Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz

Nazwa użytkownika:

Adres e-mail:

Tytuł:

Treść:

Przepisz kod z obrazka:
Kod obrazka

Wpisanie prawidowego kodu oznacza zgodę na przetwarzanie danych w celu wyświetlania komentarza.
Kontakt Administratorem Danych Osobowych zgromadzonych na stronie możliwy jest pod adresem mailowym [email protected]

Zapisz komentarz

Inne strony tej kategorii

Droga do Elafonisi (zachodnim wybrzeżem Krety)

Elafonisi to niewielka wyspa położona na południowo-zachodnim krańcu Krety. Różowy piasek i spora płytka laguna z ciepłą wodą przyciąga tu w wakacyjnym okresie masę turystów. Od strony Kissamos najpopularniejszymi drogami dojazdu na tę plażę jest droga przez wąwóz Topolia oraz droga wzdłuż zachodniego krańca Krety.

Chmury nad półwyspem Rodopou

Poniższy film przedstawia widok na chmury tworzące się nad półwyspem Rodopou. Miejsce to jest jednym z ostatnich zakątków Krety, który jeszcze nie został opannowany przez przemysł turystyczny. Za sennymi miasteczkami Afrata i Rodpos kończy się droga asfaltowa a dalsz jazda samochodem jest możliwa jedynie szutrowymi drogami ... których stan zawsze pozostaje zagadką.

Droga do klasztoru Preveli (Πρέβελη)

Klasztor pod wezwaniem Św. Jana założony został przez możnowładcę o imieniu Prevelis od którego imienia zyskał on potoczną nazwę Preveli (gr. Πρέβελη). Plaża znajdująca się w niewielkiej odległości od tego klasztoru przyciąga liczne grupy turystów pragnących wypocząć w bliskości gaju palmowego porastającego ujście rzeki Megalopotamos. Jak wygląda dojazd do klasztoru prezentuje poniższy film.

Booking.com

Polecamy:

Oliwa i kosmetyki organiczne Olivaloe

Najnowsze komentarze:

Mariusz Bart: Wycieczka na Mikołajki z dziecią jak znalazł :)
Piotr Pietrzak: Będziemy
Ania Łuczyńska: Zaproszenia wydrukowane. Teraz tylko odliczamy... i do zobaczenia ☺️
Tomasz Niewiadomski: Z zewnątrz niepozorny a za murami fascynujący
Wojtek Arciszewski: Fajne, lecz wieczorami zatłoczone . Wkurzało nas kelnerskie nagabywanie nas po rosyjsku
Beata Mikisz: Piękne miejsce
Roma Kapałka: Piękne miejsce
Agnieszka Malanowska: Kretańskie San Tropéz
Arleta Kowalska: Cudowne Agios ❤️
Olenka Cze: Ukochane agios:)
gość PiotrWie: Trochę zwiedzamy i trochę chodzimy - tutejsze szlaki są zdecydowanie łatwiejsze i lepiej oznakowane niż na Krecie- wiemy gdzie będziemy jeździć jak już nie damy rady chodzić po szlakach Krety. Kościoły z freskami są zdecydowanie lepiej zachowane niż Panagia Kera w Kritsie.
Ola Kira: Ja byłam i świetnie się bawiłam! Zresztą to moja ukochana wyspa ❤
Anna Koper: KURNA! Żałuję, że mnie teraz tam nie ma...
Joanna Gumienna- Zalewska: Byliśmy w lipcu w Anoskeli :) było super!
Rafał Dudek: Boże pomiłuj...znowu?
Aleksandra Raszkiewicz: Monika Raszkiewicz wines of Crete
Piotrek | www.crete.pl : Piotr dzięki za pozdrowienia. Domyślam się, że czas na Cyprze spędzacie bardzo aktywnie :)
gość PiotrWie: Pozdrowienia dla wszystkich kretomaniaków z Cypru. Tu jest teraz jak na Krecie we wrześniu. woda w morzu tak ciepła że się nie chce wychodzić. Nawet jazda samochodem pod prąd okazała się nie taka straszna. Jedyny minus to to, że ciemno robi się o 17. My próbujemy przestawić czas samodzielnie - chodzimy spać o 22 a wstajemy o 6
Grażyna Nurzyńska Wereda: Kreta jest cudowna. Jedzonko pyszne, rybki i te cudowne oliwy
Marcin Chabierski: Widok na Góry Białe od Kalyves, trochę biegałem, ale nie tak wysoko