2019-07-08 16:35:02
The tourists from Katowice, whose flight to Heraklion according to the news posted on one of the Polish information portals is delayed by about 36 hours, can speak about a not very fortunate beginning of a holiday in Crete. Such a large displacement of the outlet was caused by the failure of the air conditioning system in the aircraft. According to the information provided by the Itaka travel agency, before the restart, the machine of the Italian Blue Panorama carrier must undergo all necessary repairs to allow safe flight completion.
In a statement sent to the press by Piotr Henicz, Vice President of the ITAKA Travel Agency, we can read that according to the information provided by the Blue Panorama carrier, he provided tourists in Katowice with transfers and accommodation at the Moxy Katowice Airport and Holiday Inn hotel in Dąbrowa Górnicza. On Sunday at the airport, passengers received two meals: the first at 11.00, the second warm at 18.00. Today in hotels, customers have breakfast and dinner. Planned departure from Katowice 20.30.
Unfortunately, the situation of tourists currently in Crete at the Heraklion airport was much worse. The tourists found out that their flight to Wrocław will be delayed when tourists arrived at the airport. The merger, which was scheduled to take place on Sunday at 13.20 Greek time, was to be delayed by 6 hours. Unfortunately, as time passed, the flight was postponed to next dates. Eventually, in anticipation of a flight to Wroclaw, they spent the whole night in the departure hall there. According to the information provided by travelers, the carrier did not provide them with accommodation. On the TVP.INFO website, there was also a statement of one of the tourists who said: "Except dinner, which was served to us at 14, we get nothing to eat and drink. "
According to the latest information provided by the travel agency ITAKA, the flight from Heraklion is expected at 1.10 at night. We hope that this time the departure date will be kept and both tourists from Wroclaw will end their stay in Crete happily.
By the way, we would like to remind you that during the holiday season such situations happen every year. What's more, the Italian carrier Blue Panorama also on June 2 had a significant delay on the Heraklion - Wroclaw route, which then reached about 7 hours. It is worth remembering that each of the similar cases is the basis for demanding compensation from the carrier in accordance with the EU directive "EU Regulation 261/2004". What are we warmly encouraged! Let us use our rights.
Komentarze
komentarz z
Podobna sytuacje przezylam na lotnisku we Wrocławiu lot do Burgas. 28.06.2019 lot opozniony o ponad 8 godzin. Napisałam maila do Blue Panorama. Odpowiedzieli że wniosek o odszkodowanie należy przesłać do AMC AVIATION, bo to oni są odpowiedzialni za loty czarterowe.
komentarz z
Udało Ci się uzyskać odszkodowanie, czy jeszcze nie dali odpowiedzi?
komentarz z
CRETE - Kreta Sprawa jest świeża. 05.07.2019 wróciłam z wakacji i zaczęłam dzialac. Czekam na info od AMC AVIATION o sposobie złożenia wniosku, niezbędnych zalacznikach itp.
komentarz z
Mi się udało, odpowiedź przyszła chyba po ok 2 miesiącach a odszkodowanie po 10miesiacach. Ale lepiej późno niż wcale :-)
komentarz z
Kasia Szymkowiak odszkodowanie było od Blue Panorama lub AMC AVIATION?
komentarz z
Kasia Szymkowiak Jasne że lepiej późno niż wcale. Nie warto odpuszczać takich sytuacji.
komentarz z
CRETE - Kreta pewnie :-) ale my wtedy lecieliśmy small planet i pisałam bezpośrednio na ich maila
komentarz z
Kamila B-n napisałam priv
komentarz z
Joanna Czerniak nie dostałam wiadomości. Proszę przesłać ponownie.
komentarz z
Kamila B-n lecielismy tym samym lotem do Burgas. Tez napisałam najpierw maila do Blue Panorama skąd dostalam w tym samym dniu odpowiedź o składaniu reklamacji do AMC AVIATION. Teraz czekam na odpowiedź od AMC... na tym sprawa na razie stanęła...
komentarz z
Kamila B-n czy odpisali już coś Pani?
komentarz z
Roksi Roksi dopiero kilka dni temu wysłałam pismo, czekam na odpowiedź
komentarz z
Joanna Czerniak ja też bardzo proszę o informację od kogo przyszedł przelew (AMC czy Blue Panorama)?
komentarz z
Wystarczy wysłać maila czy trzeba wysłać pismo z wnioskiem o odszkodowanie?
komentarz z
Roksi Roksi dzień dobry, udało się ustalić kto zapłacił- BP, czy AMC?
komentarz z
Kasia Szymkowiak ja czekam juz 7 miesiecy na odszkodowanie i cisza i nie wiem co mam myslec?
komentarz z
Magdalena Be wyplate ostateczną dokonał że swojego rachunku BP. Ale kontaktować się musiałam z AMC. Całość trwale 3 miesiące ( od wysłanie pisma po uzupelnienie dokumentów aż po wypłatę)
komentarz z
Anna Nowicka przelew od BP. Kontakt i procedura dokumentowa do AMC
komentarz z
Roksi Roksi dzieki za odpowiedź. U nas już 7 miesięcy... I cisza. Chyba czas na pozew
komentarz z
Magdalena Be w ślad za wysłanym dokumentami pisałam maila na adres: [email protected] . Byłam " natrętna"
komentarz z
Magdalena Be życzę powodzenia i trzymam kciuki
komentarz z
Roksi Roksi dzieki
komentarz z
Jakaś dziwna linia lotnicza. Za przewoz pieska na pokładzie w obie strony 280 € szaleństwo
komentarz z
Marcin Palacz
komentarz z
Konrad K Szymanski a no...
komentarz z
Jak ktoś naraża na taki stres zwierzeta to niech placi i 500 euro.
komentarz z
Marta Cichowicz na jaki stres jest z nami na pokładzie. Sądzę że większym stresem jest oddanie są do hotelu to dopiero stres
komentarz z
Leciała z nami już 3 raz więc nie wiem skąd stres? Owszem może w luku bagażowym ale na to byśmy się nigdy nie zdecydowali. Bo drugie jak można wycenić stres zwierzęcia?
komentarz z
Marcin Palacz nie to wy macie Polskie zarobiki
komentarz z
Przemek Oksznajczyk nie o zarobki chodzi pieniądz trzeba szanować. Polecielismy inna linią :)
komentarz z
a czy ktoś wie, na jaki adres mailowy można składać reklamację? na stronie przewoźnika nie ma żadnej informacji na ten temat, jedynie kiedy można prosić o zwrot kosztów i na jaką kwotę można liczyć
komentarz z
Klaudia Bracisiewicz ja pisałam maila na [email protected] oraz na [email protected] - mail w jez. angielskim.Z jednego i drugiego maila odpisali, żeby w sprawie lotu czarterowego z wnioskiem o odszkodowanie zwrocic się do AMC AVIATION - [email protected]
komentarz z
Kamila B-n https://www.skyhelp.pl/pl
najprościej
komentarz z
Gocha Thompson Może i najprościej ale po co oddawać pośrednikowi 20 procent netto kwoty powiększonej dodatkowo o 25% VAT za coś co można zrobić samemu?
komentarz z
Tylko i wyłącznie na [email protected]
komentarz z
Chyba właśnie wystartowali :)
komentarz z
Fajna przygoda i po 400 EUR zwrotu dostaną jak złożą reklamacje i będą zadowoleni
komentarz z
https://www.skyhelp.pl/
komentarz z
Tylko zamiast tygodniowego urlopu będą mieli 5dniowy i to jak lot powrotny będzie wieczorem.
komentarz z
Informujemy, iż zgłosili się do nas pasażerowie opóźnionego lotu Heraklion - Wrocław. Gdyby ktoś z Państwa chciał przyłączyć się do wszczynanych przez nas postępowań, zapraszamy do kontaktu e-mail: [email protected]
pozew zbiorowy
Z tego co wiem to nie koniecznie mogą chcieć wypłacić i może być konieczność składania pozwu zbiorowego. Czy ktoś pisze się na to? Jeśli tak to podaję namiary do kancelarii: www.twkancelaria.eu
Blue Panorama Wrocław-Burgas 28.06.2019
Dzień dobry
Teźż lecieliśmy WRO-Boj jak w tytule.
Wniosek o odszkodowanie wysłany listem poleconym w połowie lipca do AMC - czekamy na odpowiedź..
Na innym forum ktoś pisał, że dostał zwrot po 39dniach...
pozdrawiam
A my od tego "złego" Ryanaira dostaliśmy pozytywną odpowiedź po 3 dniach a pieniądze po kolejnych siedmiu.
lot Wrocław -Bodrum
lot Wrocław -Bodrum
Kasiu, a kontaktowałaś się z firmą od której dostałaś papiery w kwestii wypłaty odszkodowania? Powinni udzielić informacji.
komentarz z
Czy komuś z Was BP lub AMC odpisał. Nasz lot 7.07.19 r. Wro-Her był opóźniony o ponad 5 godz. Napisałam w międzyczasie do AMC na polski adres, ale pismo pozostało bez odpowiedzi.
komentarz z
Paulina Czop BP kazał się kontaktować z AMC. Do AMC trzeba wysłać pismo z kopiami biletów na adres AMC Aviation Sp z o.o. Gen. Wiktora Thomme 1a
05-102 Nowy Dwór Mazowiecki. Potem dostalam na maila( po upomnieniu się) dokumenty do wypełnienia i odesłania. Wyplate odszkodowania dostałam 08.10. Z rachunku Blue Panorama. Czyli cały proces trwał 3 miesiące, ale się udało
komentarz z
Bardzo Ci dziękuje za pomoc.
Wypełnij poniższy formularz aby dodać komentarz
lub kliknij w poniższy link aby skorzystać z możliwosci komentowania przez facebooka:
https://www.facebook.com/crete.poland/posts/10156321963447551